Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 26 juli 2014

Hartverwarmend.


Apart cadeau....ben er verlegen mee..
Het schijnt een originele 'Cichicomola Diva' te zijn...

Alleen is maar alleen en doe eens gek want voordat je het weet..de rest ben ik vergeten.
Contact maken is veranderd..
Vraag me niet naar hoe wat of waarom, maar ik kwam een man tegen, ook vrijgezezel.
Niet in de ouderwetse kroeg maar via via op internet..
Een vrolijke Limburger uit Roermond.
Tja, en tegenwoordig stikt het van de 'alleen is ook maar alleen' types.
Gegeven moment... gegeven, waarschijnlijk door God, of iets wat daar op lijkt, besloten we te gaan skypen.
Eerlijk gezegd ben ik er niet dol op om met mn snuit voor die cam te gaan..
Ik haal even een herinnering op aan Chantal en An, uit België, soort gelijke ontmoeting, maar dan anders, ook via het net! We hadden een bijzonder leuk weekend!
Wat is het toch mooi dat een 'zomaar' ontmoeting, op de gok enzo, want je weet maar nooit, zo gezellig kan zijn!
Een ontzettend vrolijke gezellige vent en gek genoeg vond hij dat van mij ook!
Hele nacht gekletst en spannende films gekeken..( de horror vonden we toch iets te ver gaan, halverwege uit!) Gisteren Gouda in geweest, en om de haverklap kreeg ik van hem te horen; Je bent wel een aparte man ...
Ja, mijn grappen zijn soms wat extreem.
Staat hij voor het prachtige Goudse 'stadhuis' voor een toeristische foto, flap ik er ineens uit; Doe je broek een uit! Hahaha, Limburgers blijken daar tegen te kunnen..
Zitten we op een terras stoot ik via mijn halsportemonnee* mn pilsje om!
Regelrecht mn kruis in...
Dus liep ik de hele weg terug als: 'Kijk mama, die meneer heeft in z'n broek geplast!
Maar we hadden absoluut veel plezier.
Bijzonder leuke vent, nam nog mooie cadeau's mee ook!
Na al die narigheid in de wereld merk je dan toch, mensen zijn zo slecht nog niet.
Helaas laten sommigen zich door negativiteit meeslepen...
Deze olijke Limburger duidelijk niet!

* Halsportemonnee? Ja, zo'n buideltje om je nek waar je geen erg in hebt en waar je glaasjes bier mee omgooit bij het opstaan.

4 opmerkingen:

  1. Wat zo'n halsportemonnee al niet kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ben je Walter, hartverwarmend, en bijzonder apart, euh bijzonder én apart :-p
    blij dat het zo goed klikte met je Roermondse gast

    zelf moet ik al op z'n minst iemand via blog kennen vooraleer ik afspreek met 'vreemden', zomaar uit het niets is niks voor mij
    Dus gelukkig dat jij ook blogde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi cadeau, dat zeker!
    En zo zou een ontmoeting moeten,mogen zijn ;-)
    En er bestaan nog mensen die de moeite waard zijn, gelukkig maar.
    Have a nice day today!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om een kadootje te krijgen.
    Fijn dat je gezellige dagen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen