Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 7 november 2014

Levenslang en niet één week?


 Wat is er in de aanbieding?


 Helaas ben ik zelf erg aan de datum.
Anders had ik het wel geweten! 
;-)

Vanwege het z.g. gênante onderwerp verstop ik deze berichten onder 'meer lezen'... 
 Hahaha, natuurlijk was dat bovenstaande een grapje, ik wil deze berichten alleen maar iets spannender maken daardoor.
Een beetje drama in een bericht kan nooit kwaad, maar mijn voornemen om een week op proef te draaien met 50 euro is uitgebreid. In ieder geval t/m december!
Daarna is het geen proefdraaien meer maar pure noodzaak.
Het zou me niets verbazen als het mij zal lukken om van bijna niets nog een heleboel over te houden.
En wat heerlijk om dan weer eindelijk 79 kilo te mogen wegen! Hihihi.
Nu weeg ik (gecensureerd) en dat is dramatisch te veel. In ieder geval voor mijn wachtende broekencollectie.
Op zich kan ik van dat gezonde bezuinigen best iets leuks maken.
Per keer koken voor 3 tot 4 porties en die dan invriezen. Deed ik trouwens evengoed al vaak.
Alleen nu zullen de ingrediënten was prijsbewuster gekozen moeten worden.
Op voorhand bied ik reeds mijn excuses aan de plofkippen aan..
Laat de rijke mensen maar massaal scharrelvlees gaan kopen dan wordt het voor deze avonturier misschien ook betaalbaar!
Over een tijdje zal het vast niet meer voelen als beknibbelen en zuinig leven, maar gewoon als:
Bewust in het leven staan.

4 opmerkingen:

  1. Leuk stuk. 'Op voorhand bied ik reeds mijn excuses aan de plofkippen aan ...'. Walter, die zullen ze vast aanvaarden, hebben zelf ook op zwart zaad gezeten. Koken voor twee dagen en invriezen doe ik ook. En wat dacht je bijvoorbeeld van een heerlijk roerbak-eitje met stukjes paprika, tomaat, lente uitje en kaas? Dat alles op een volkoren boterham tevredenheid. En zo kunnen we misschien meer tips delen. Dacht ook aan de mogelijkheid van 'pay-blog'. De lezer betaalt 50 eurocent voor iedere te lezen post. Moet ik niet doen, want dan houd ik geen lezer over, maar vermoed dat jij wel publiek blijft trekken. Lve grt, Hedy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mmmm Hedy, je receptje is helemaal mijn smaak en wat dat bloggen betreft, nee daar begin ik liever niet aan, blog met opflikkerende reclame boodschappen begin ik reeds minder te bezoeken. Dan maar liever een krantenwijkje...Of commercieel gaan schilderen. Van beide krijg ik nu al pijn in mijn buik, maar wat zal moeten, zal moeten.

      Verwijderen
  2. Gewoonte went, en daarna went de gewoonte.
    Als je de foto ziet, is er een overvloed .... als je €uries hebt.
    Door je €50,00 budget ben ik toch iets bewuster gaan kijken met boodschappen doen, en met effect. Niet dat het met €50 is gedaan, daar zorgt de vrouw wel voor ;-) maar de impulsaankopen van lekkere dingen is minder, met een bijgevolg ook wat minder kilo's.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is leuk om te horen A, want stilletjes hoop ik toch dat mijn blogberichten iets doen...
      Niet verder vertellen hoor. ;-)

      Verwijderen