Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 6 november 2014

Meestal kosten problemen geld.


Hobby's die weinig kosten.


 Tenzij....

Voor het bericht mag je op 'meer lezen' hieronder drukken

 Over gezond en zuinig leven gaat deze serie en vrolijk had ik mij reeds bedacht dat b.v. er een weblog op na houden nagenoeg niks kost! ( Beetje stroom...)
Totdat mijn vaste pc niet meer toegankelijk was en mijn zoon mij redde.
Maar alles moest min of meer opnieuw 'geplaatst' worden en nu sluit mijn Picasa fotobewerking programma niet meer aan bij mijn gedownloade foto'!

Nou ja, met wat improvisatie dan maar even zonder de fraaie bewerkingen.
Het storende is wel dat ik niet weet waar het aan ligt en dat maakt deze hobbyist een tikkie onrustig.

Dan maar over gezond en zuinig eten.
Het afgebeelde duo kostte mij 2.05 eur.
Met die kilo muesli zal ik vele weken, misschien wel maanden doen.
Per 2 weken, pakweg, 3 pakken yoghurt à 0.65 eur.
Pakweg moet je niet letterlijk nemen, anders blijf ik pakken kopen!
Tot op heden heb ik gemiddeld 7 euro p.d. uitgegeven...
Dus dan zou ik het 7 dagen kunnen redden met 50 euro
Op dat bezuinigen draai ik nu al bijna door! Kijk maar eens hier boven. Ik heb al 2x bezuinigd op de o van euro!
En nu maar hopen dat ik deze rubriek, Gezond zuinig, zelf leuk blijf vinden.
Ach, van de dood een neugd maken, zeg ik dan maar.

;-)

4 opmerkingen:

  1. Je hebt er een dagtaak aan, maar over een poosje weet je heel goed waar wat het goedkoopst te koop is.
    En het voorwerk kun je al doen met de overvloed aan reclame folders.
    Maak er maar een sport van...!!
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb wat teruggelezen ook, want ik was hier effe niet, ik klik meestal bij diegenen die bij mij komen reageren....
    gezond is het wel en lekker, zelfs ik begin dit nu te eten en vroeger luste ik het niet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat Krentjes erbij ( € 05.59 mits het budget toelaat) dan is het best te eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. havermout is ook goedkoop, gezond, lekker en vullend :-)

    BeantwoordenVerwijderen