Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 5 november 2014

Stilte-dag, stil over....



In ieder geval wat stiller over mijn privé leven.
Ik was er al nooit een voorstander van om mensen waar ik mee omga in mijn blogberichten te benoemen.
Maar ja,  mijn enthousiasme heeft dat even doorbroken.
En nu weer gewoon terug naar 'Stil'.
Misschien dat ik maar eens even ga teruglezen wat ik er de afgelopen maanden over geschreven heb?
Censuur met terugwerkende kracht?
Haha, nee dat doe ik niet hoor want ik weet van mezelf dat ik altijd tracht discreet te schrijven als het anderen betreft.

En nu hou ik me weer even Stil.

7 opmerkingen:

  1. Ik kan me niet herinneren dat ik schokkende berichtgevingen hier gelezen heb over ene J.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij schrijft altijd discreet! Dat siert je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een lief compliment Buuf, ik krijg er een krop van in mijn keel...
      Bezuinigen blijkt sentimenteel te maken! :-)))

      Verwijderen
  3. Dilemma.
    Als je niet meer alleen voor jezelf kunt spreken/schrijven, komt privacy algauw om de hoek.
    Mijn echtgenoot houdt ook niet van het wereldwijdeweb waar het privéverhalen betreft.
    Ik respecteer dat en hou me aan gemaakte afspraken.
    Bij mijn weten hield je het altijd binnen de perken en Jan op foto's nooit vol in beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ...en mocht ik over iemand willen schrijven of iemand afbeelden dan vraag ik altijd eerst toestemming. De verloedering op tv is al erg genoeg als het over privacy gaat!
      Nog effe en 'privacy' wordt een vies woord... En inderdaad wat Jan betreft, alles had zijn toestemming. ;-)

      Verwijderen