Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 8 mei 2018

De nacht brengt Verlichting.

Stijf en pijnlijke botten en sp  en toen viel ineens de 2 streepjes-verbinding weg. Vaak is er in de nacht toch verbinding, maar is het toeval, dat zodra je die verbinding gaat gebruiken hij wegvalt?
De titel van dit stukje gaat niet meer op, want mijn 'Verlichting' werd verduisterd door één van de vele dubieuze gebeurtenissen in dit  'Zorgcentrum'.
Kaart het niet aan, want je krijgt te horen  dat het louter toeval is en dat je niet zo achterdochtig moet zijn.
De Geest die hier toch verlicht weet te geraken, wordt in de kiem gesmoord.
Ze zien één ding over het hoofd; Die geest wordt alleen maar sterker en heeft niets te maken met het begrip 'Geest' zoals die gehanteerd wordt in een reformatorische gemeenschap.
Schemert er misschien toch nog iets door van mijn moment van Nachtelijke Verlichting?


De verbindingstreepjes zijn er weer, dus dit bericht kan alsnog geplaatst worden.

2 opmerkingen:

  1. ja, dat lijkt me niet goed, zo de streepjes afwachten....
    Geniet nu van het daglicht en het mooie weer
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga ik zeker doen, Lutje. Maar eerst even deze woonplek grondig reinigen.
    Er komt hier namelijk veel vervuiling binnen! Big Smile en voor jou; @@@

    BeantwoordenVerwijderen