Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 9 juni 2018

Nieuw; ???

Onderzoek;
Is een ??? blog noodzakelijk?
Helaas blijkt dat wel het geval, dat neemt niet weg dat iedereen die tot op heden heeft gereageerd op mijn openbare blog van harte welkom is op mijn besloten blog!
Mede dankzij het feit dat mij al een paar keer is aangeraden  om voorzichtig te zijn met hetgeen ik schrijf, ben ik tot het instellen van een  blog die natuurlijk door zoon, met dezelfde voorletter wordt gerund!
Desalniettemin blijf ik zelf streven naar absolute openheid.
We moeten ons niet als angsthazen gaan gedragen, want voordat je het weet werk je eraan mee om ook van Nederland een dictatuur te maken.
 Maar tegenwoordig lijkt die grens steeds dunner te worden.------.
Zijn  blog gaat heten; '???.  In die benaming zit tot op heden nog een zekere humor, want óok dat 'bed' is een Spijkerbed!
Overigens heb ik het zo proberen te regelen dat degene die al volger zijn van dit blog, ook daar kunnen kijken.
En voor iedereen die zich aanbiedt voor '???' staat er koffie en gebak klaar.

De koffie en het gebak staan natuurlijk op DAT ?? blog!



6 opmerkingen:

  1. een babbel lukt daar nog niet, dus heb ik enkel nog maar koffie genomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. laat me even weten of je er wel op kan kijken...misschien moet ik er dan nog iets aan bijstellen An!

      Verwijderen
  2. Ik zag pas later de uitnodiging. Heb ik geaccepteerd. Maar ik kan niet reageren. Vergt misschien wat tijd tot het systeem het heeft verwerkt? Ik wilde het opnieuw proberen via de email. Maar daar staat nu dat de invitatie niet meer geldig is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel mooi dat de uitnodigingen werken! Das een goed begin.
      Aan de rest wordt gewerkt Geri... Je bent onmisbaar! ;-)

      Verwijderen