Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 20 juni 2018

Zal ik het dan mijn eerste woensdag noemen?

En zal ik vertellen dat ik gister, samen met een aardige dame een paar mooie sandalen heb gekocht op het Zuidplein?
Ook dat ik voor het eerst in de Primarkt ben geweest en leuke zeer goedkope kleren heb gezien?
En dat ik ooit beloofd heb mijn bordeaux rode outfit op de foto zou zetten om aan jullie te laten zien?

Maar beter kan ik vertellen dat ik tijdens het samenstellen van dit bericht eigenlijk hondsmoe ben!
Moet ook nog effe kwijt dat mijn grammatica verbeteraar niet aanstaat.
Weet je, ik ga maar eens een lijstje maken met plannen en onderwerpen voor het bloggen....

Op de woensdag ga ik even mijn wekelijkse boodschappen doen, rekening houdend met mijn 'holistische' dieet! En hoe genezend dat werkt! Bijna ongelooflijk.
Uitermate geschikt voor het schrijven van een zeer positief stukje!

Het ligt echt niet aan de foto hoor, je bril is gewoon vuil!



2 opmerkingen:

  1. al een geluk dat het aan m'n bril ligt :-)
    moe zijn is lastig, k ken er alles van
    leuk dat je kon gaan winkelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet ook alles van moe zijn. Dus lotgenoten. Fijn dat je leuke nieuwe dingen hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen