Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 3 juli 2018

Het kaartlegspel in de warmte!

Ooit gekregen als enkel groen van mijn over buurvrouw XX, nu al voor de tweede keer in bloei hier!
Ze lijkt van mijn zorg en aandacht te genieten. (De orchidee dus..)


Dolle pret en het helpt je door de loomheid van deze hitte heen!
Tegenwoordig doe ik het heerlijk in mijn eentje op het hete binnenplaatsje.
En nog wel in de volle zon ook, heerlijk, maar altijd goed ingesmeerd en nooit langer dan een uur achter elkaar.
Op zich was dit spel een geheel eigen vondst, natuurlijk wel gebruik makend van de kennis m.b.t. de betekenis die aan de kaarten gegeven mag worden...

De laatste tijd pak ik het nóg wat creativer aan, want de 7 kaarten die ik selecteer  + die ene dagkaart, die bekijk ik eerst op mijn gemak.
Dan pas leg ik ze in een volgorde waar ik het meeste mee kan en welke dan de dagkaart wordt, dat bepaal ik zelf! 
Groot plezier geeft een grote ontspanning.  🙆😄

Kennen jullie deze spreuk nog?
Als het kalf verdronken is, dempt men de put...

Voor mij geldt;
Toen men de put eindelijk ging dempen, bleek het kalf allang te zijn vertrokken!😂
(Doordenkertje...alleen voor de ingewijden, hihi...)


En straks weer heerlijk de zon in!

👳💥👳

2 opmerkingen:

  1. pfff, veel te warm om in de zon te zitten
    niks voor mij die hitte
    kaartleggen, gelukkig wel een rustige bezigheid in de zon

    BeantwoordenVerwijderen