Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 1 juli 2018

Vandaag gaan we de tuin in.



Zie je die theedoek aan mijn karretje hangen?
Het karretje gebruik ik alleen nog maar om spullen in te vervoeren.


Dat kan alleen als deur van slot is
De vorige keer werd ik buiten gesloten, toen zijn deze foto's gemaakt.
Wat een fijne tuin, he?
En zo lekker stil....
Dus vandaag dan maar geen tuin.
Het binnenplaatsje bevalt me eigenlijk beter.
Als je op visite komt moet je je wel melden bij de receptioniste.
En niet e vergeten te zeggen; Ik kom voor hem op het binnenplaatsje.

Ik hoop dat je dit een vrolijk verhaal vindt. 
Hoe laat kom je?

De stoel staat klaar.
😂😆😁


Geen opmerkingen:

Een reactie posten