Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 13 november 2018

...en de Geest kwam weer eens langs...



Het is niet de eerste keer dat ik hier over schrijf, want zo heel af en toe komt er rond 3 uur in de nacht een 'boodschap' bij me binnen. Van de goede vriendin kreeg ik te horen dat dit bij meerdere mensen kon gebeuren.
Tja, er is dus werkelijk meer tussen hemel en aarde!


Maar dat is al nooit nieuw voor me geweest, en dat terwijl ik bepaald geen zweverig type ben.
Dit keer was de boodschap behoorlijk heftig...
daarom heb ik dingen ondernomen zodat ik weer prima kan gaan slapen.
Dit logberichtje was er één van...





1 opmerking:

  1. dat vraag ik me toch af wat er nu eigenlijk tussen hemel en aarde is
    en aan het einde van de rit komen we misschien tot de vaststelling dat er totaal niets is

    BeantwoordenVerwijderen