Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 15 november 2018

Voorbereiding voor de slaap...


Altijd goed om je van te voren vast te ontspannen.
Geen drukke dingen doen en misschien
een kleinigheid eten. Licht spul natuurlijk!
Laat a.h.w. je scherm maar vast een beetje zakken,
voorat je lekker je bed in kruipt.

En dan haal je een mooie en verlichtende fantasie
te voorschijn en laat je je lichaam...
los, los, losser...
En héél langzaam verdwijnt het licht
van de fantasie in de roes die aan
de slaap vooraf gaat...
Langzaam en los val je heerlijk in 


Slaap!

2 opmerkingen:

  1. ik heb dit gelezen en zat te denken, als ik moe ben kruip ik in bed, kijk nog ff tv en als mijn ogen zwaar worden begin ik gewoon te slapen,
    maar eigenlijk is dat ook tevoren ontspannen
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Lutje en zo pak ik het zelf ook aan!Hihi, het enige kleine nadeel is dat mijn bril en mijn afstandsbediening zoek raken in mijn bed en als ik dab 'sochtends wakker word, dan....!@@@

      Verwijderen