Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 7 december 2018

Toch nog even een leuk bericht vandaag...



Dit gaat een prachtig uitzicht worden!
Dik pak sneeuw en schaatsers voor mijn raam...
Zomers alles prachtig groen.


Dus zoals het hieronder nu nog hier is...
zo wordt het aan deze muur naast het raam strakjes daar!




Met de kriebels in mijn buik en de sleutels en de papieren op tafel...
Zo heb ik het gevierd!



Nog 2 weken tot de verhuizing...
Kan ik mij nog een beetje inhouden, dit weekend?



🙌




8 opmerkingen:

  1. Alle beste wensen voor je nieuwe woonplaats en hoe je het allemaal zult beleven, Walter, ook in de dagen voor je verhuizing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte Walter, heerlijk gezicht de sleutels op de tafel.
    Het huis ziet er prima uit, mooie vloer en wat fijn dat er
    ook een aantal kasten al staan. Je uitzicht is SUPER, wat zal
    je je fijn voelen op dit moment. Twee weekjes om in alle rust
    de boel af te bouwen en je spulletjes in te pakken, en mooie
    plannetjes te maken hoe alles ingedeeld gat worden.
    Dat gaat helemaal goed komen want als iemand sfeer kan scheppen
    dan ben jij het wel. Het zal best vreemd voelen de komende twee
    weken, ben zo blij voor je dat deze periode gelukkig zeer snel
    achter de rug is.

    Lieve groetjes,
    🍀 🌷🌼🌷🌼🌷 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben dan ook extra blij met jullie betrokken reacties! Echt een mooi extraatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig, Walter. Veel plezier met de voorpret en later met je nieuwe stek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Walter, ja mooi uitzicht mooie kamer. En ja heb er alle vertrouwen in dat je je nieuwe plek helemaal je eigen zal maken jouw sfeer jouw spulletjes. Zie uit naar het vervolg, nu gewoon even lekker genieten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit heb ik op mijn computer gemist. Kom ik toevallig tegen, al hoestend op de bank met mijn telefoontje. Geweldig Walter. Dat gaat het helemaal worden.
    Maar hoe verzend i dit nu hihihi

    BeantwoordenVerwijderen