Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 3 mei 2019

.Een mooie dag om hier weer verder te gaan!

Vervroegd geplaatst!


Moet nog wel even de gordijnen open doen! 😉 

Die 'Stilte-dagen' had ik hard nodig en helaas is er nog weinig veranderd.
Behalve misschien het allerbelangrijkste; Ikzelf!
Een goede vriend van mij zei een tijdje geleden nog tegen me;
'Ach, je moet overal schijt aan hebben!'

Gek genoeg is dat nog het enige dat mij rest...

Bevrijdingsdag voor mij en het Spijkerbed blog!

Dit wordt dus het eerste bericht van gewoon weer elke dag bloggen..
Zolang mijn internet verbinding nog steeds niet naar behoren betaald wordt door de geldbeheerser Veritas doe ik het maar met mijn zelf betaalde prepaid internet van Lebara!

Ben zelf erg benieuwd naar het volgende bericht van morgen!
Bijna vergeten, de 10:30 pauze voor koffie én thee!
Maar die komt gewoon morgen natuurlijk...😏



🙌


Een bloemetje erbij om het te vieren 😄💚 



2 opmerkingen:

  1. overal schijt aan hebben, goed advies als je dat kunt Walter,
    ik hoop voor jou dat je het kunt.. je bent een goeie kerel, en goeie kerels die moeten ze meestal wel hebben.... een welgemeende knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat zeg je dat fantastisch Dien...het is ook werkelijk zo!
      Toch zal ik datgene wat er goed aan me is nooit opgeven!
      Want een strijder ben ik ook...tikkie moe, maar toch, ;-)

      Verwijderen