Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 25 september 2021

En dan gewoon Thais koken?




 Werkelijk niet te geloven, sinds vandaag zijn we allemaal krijgsgevangenen...

Gaat dit systeem mij toelaten om hier niet meer aan de verplichte gezamenlijke maaltijd deel te nemen?

Simpelweg omdat ik NIET gevaccineerd ben, waarschijnlijk ben ik hier de enige.

Dus....ben ik een gevaar voor hen en zij voor mij!

Trouwens zo veel anders was het eigenlijk niet, hoor.

Alleen de gekte van deze tijd brengt dit alles aan het licht.

Mijn mobieltje gebruiken als een soort niet-Jood verklaring!

De omgekeerde gele ster.

Deze vergelijking heeft wat mij betreft niks met Joodse mensen te maken, het geeft alleen de situatie van nu het beste aan.


'We' mogen aan steeds minder mee doen.

Ik overweeg werkelijk om een niet-gevaccineerd symbool te gaan dragen...

Liefst van een lichtgevende oranje kleur!



Mijn hemel, en deze waanzin wordt nog steeds door velen goedgepraat!


Vanmiddag maar mijn 'beveiligde' keuken in.


2 opmerkingen:

  1. Zonet keek ik op café Weltschmerz een interview met mensen uit de horeca.Dan moet ik daarna gewoon even goed ademen om weer mijn "normale positiviteit"te vinden. Wat een toestand Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is bijna niet meer te geloven, Izerina. We zullen enorm waakzaam moeten blijven, anders is het end zoek!

      Verwijderen