Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 19 april 2010

Bijna heimwee.

Terugkijken...meestal vind ik dat véél te veel werk op eigen weblog, ik denk trouwens de meeste mensen ook, zeker op dit propvolle weblog...
Terugkijkend dus, zou ik bijna heimwee krijgen naar de onbevangenheid waarmee ik begon.

Soms heb ik het gevoel, hier op mijn weblog; ik wil soberder, simpeler, minder van dittem en van dattem.
Vandaar dat ik eens helemaal bij het begin ging teruglezen. 3-5-09.
Maar net als het leven zelfs, althans zoals ik het beleef en leid, wordt het een kwestie van gewoon verdergaan en van de weg op zich genieten, niet terugkijkend met de bedoeling om verandering te gaan forceren!
Die heimwee is niet zozeer heimwee naar een verleden, het is meer mijn behoefte aan duidelijkheid in het heden.
 Heb ik het nou eigenlijk over webloggen of over mijn leven?
Wie het weet mag het zeggen...
(en alleen als het mij bevalt plaats ik het, Hahaha!)

3 opmerkingen:

  1. YESSSS, that's the real spirit Walter, 'op zoek naar duidelijkheid in het heden'.
    Nu snap ik je, het maakt me blij!
    Ga zo door!!!
    ... vertraag niets...elk leven en elke tijd kent zijn tempo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alleen jij weet het correcte antwoord, walter!

    ik gok op allebei, want weblog is afdruk van je leven, of tenminste van een deel ervan. ;-))

    welterusten,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom je even goedemorgen wensen Walter!
    Inderdaad, het verleden dient voornamelijk ter verduidelijking van het heden.
    Ik heb duidelijk nog behoefte aan wat extra verleden, 't is mij nog niet helemaal duidelijk... :-)
    Groetjes en nog een mooie dag!

    BeantwoordenVerwijderen