Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 16 juli 2014

Compilatie van zomerberichten van rechterkolom.



Korte zomerberichten.9.12-7-14

Altijd toch weer een heel gedoe...gedisciplineerd zijn, het hele jaar door! Wat zou dat schelen.
Nou, maar dan is op den duur toch eigenlijk weinig meer leuk en niet veel meer een uitdaging.
En net toen ik begon met typen ging net de telefoon....dus mi

sschien ga ik later nog wat bij typen...


Korte zomerberichten.8.

Korte zomerberichten.8.
11-7-14 Het weer heb je niet in de hand en die andere boeddha is vervangen door deze Marskramer creatie. Mijn twijfel over de weersbestendigheid werd erg groot toen ik zijn natte koppie als een beetje zachter ervoer.
Mijn jongste zoon belde alreeds vroeg, en terwijl ik ondertussen naar de weersverwachting van het KNMI keek, natuurlijk via internet en zag dat het morgen zaterdag was, terwijl ik even in de veronderstelling verkeerde dat het vandaag maandag is...enz, enz.
Koud is het niet en eigenlijk vind ik het niet eens zo vreselijk dat het grijs weer is...Zomerberichten hoeven nergens over te gaan, toch?


Korte zomerberichten.7.


10-7-14

Korte zomerberichten.7.Het moet aan de voetbalgekte gelegen hebben, want ik wilde een keer gek doen! Een beetje uit de hand gelopen grap van deze einzelgänger...oeps en vanavond krijg ik keurige visite!
De zon schijnt en de temperatuur is reeds heerlijk, dat maakt veel goed.
Een bad hair day kan ik dit helaas niet noemen, bij een 'day' zal het niet blijven. Zoiets moet slijten. Hahaha, niet getreurd, ik maak er gewoon weer een heerlijke zomerse genietdag van.
Ondanks mijn 'badbeard day'.
Gelukkig hoef ik niet meer te lijden onder de voetbal gekte.
Stel je voor wat ik zou gaan doen als ze wereldkampioen waren geworden!
Een tatoe van Robben op mijn voorhoofd?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten