Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 19 maart 2018

En dan de Hij-serie toch maar op werkwijze?

Helaas bleek de Hij-figuur niet zonder vraagsteller te kunnen...achteraf niet zo gek.
Temeer omdat het internet op een tijdschakelaar blijkt te zitten! 
Om 22 uur, hopla uit en om 7 uur in de ochtend mag deze 'gevangene' er weer op.
Pas wel op voor toevallige naakt-items, dan komt de webmaster je keuze blokkeren.
Logo in beeld waarom dat verboden wordt...
Trouwens ook je geld wordt onder toezicht en na lang gehannes aan je beschikbaar gesteld...
Had ik ooit schulden of was ik een wanbetaler? Integendeel, gewoon een brave burger die zich niet eens liet verleiden tot 'zwartwerken'.

En dan kom je ongelukkig te vallen en word je gelukkig na een paar dagen gevonden.
Later bleken ze de mening te hebben dat ik wat vervuild was. Twee dagen in een plas bloed en braaksel gelegen?....Hoezo vervuild?
Natuurlijk kon ik me niet beroepen op eenflinke depressie van een jaar.
Tot mijn grote schrik heb ik dat op mijn blog beschreven.
Was best even in shock, maar het leven gaat door. 

En dan was er de maatschappelijk werkster, mevr. M.K.
Het is haar gelukt om mij alles te ontnemen, m'n huis, m'n inkomen, m'n vrienden en familie (gelukkig maar tijdelijk, deze laatste) en mijn totale inboedel ging zonder blikken of blozen naar de Kringloop, maar waar een gedeelte werkelijk naar toe ging...daar heb ik grote vraagtekens bij!

Mijn dubbele hersenschudding én mijn depressie hadden minstens 3maanden nodig om te genezen, om weer helder te worden.

In mijn nieuwe verblijf ( de zorgsector!) dacht ik vaak in bed; als ik niet meer wakker wordis het ook goed. Ik heb een rijk leven geleefd...

De extreme corruptie die je daadwerkelijk in de zorgsector tegen kan komen!
Voordat dit alles mij 'overkwam', had ik dat nooit geloofd!
Nee, zoiets kan toch niet gebeuren in een rechtstaat als Nederland, waarvan de koning en de koningin in het buitenland opkomen voor 'de mensenrechten'.

Heeft dit schrijven zin, lucht het me op?
Niet echt, want ik zit hier nog steeds 'gevangen'. Notabene een christelijke instelling! 

 Was bijna vergeten dat het over Hem zou gaan, de Hij-serie.😎


 

7 opmerkingen:

  1. zo erg Walter, dat M.K. dat maar te beslissen had
    ze moest je zonen gevraagd hebben wat te houden en wat niet
    en wat met je schilderijen?
    gevangen, maar gelukkig kunnen ze niet bepalen wat je denkt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je het vraagt An, m'n oudste zoon én mijn broer hebben nog iets kunnen redden, o.a. al mijn schilderijen! Én een gedeelte van mijn materialen en een fiks aantal cd's. Helaas hadden ze toen nog niet echt door wat er gaande was. Ze gingen erzelfs van uit dat ik als mens min of meer afgeschreven was! Gelukkig is het contact nu volkomen hersteld en is vooral mijn broer terecht boos over de gang van zaken.
      Dank voor deze 'uitnodigende' reactie!

      Verwijderen
    2. gelukkig werden je schilderijen gered, je hart en ziel lagen er in

      Verwijderen
  2. Ongelofelijk Walter, wat een verhaal. Ik schrik ervan. Gelukkig heb je je schilderijen nog. Heb je ook nog een fototoestel? Hoe is het met Poppie gegaan? En wat fijn dat je weer blogt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn Nikon beschouw ik als 'gestolen',want naar de kringloop zal die zeker niet gegaan zijn! De schilderijen heeft mijn zoon gered en helaas is Poppie toen de deur uit gevlucht. Zou bijna denken; had ik dat toen maar gekund...Toch heb ik er alle vertrouwen in dat ze goed terecht is gekomen. Verdrietig was ik er wel over!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat begrijp ik. Wat een rottijd. Gelukkig ben je er weer, hier in ieder geval op SPIJKERBED

      Verwijderen
  4. Het maatschappelijk werk, zou maatschappelijk moeten zijn, maar voor je het weet... is de maat van het schappelijke er niet meer....

    BeantwoordenVerwijderen