Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 18 maart 2018

Omdat het zondag is...




Vandaag houden we het rustig.


 

4 opmerkingen:

  1. geniet maar van je zondag,
    ik ben hier wat bij komen lezen en kijk al uit naar het volgende...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook rustiger zou zijn als je je drie blogs gewoon laat samenvloeien ;-)
    nu weet ik niet waar eerst reageren
    maar wat doet het er toe eigenlijk, k ben al gewoon blij dat je er bent

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reageren vind ik altijd leuk, maar is natuurlijk niet verplicht, hihii.
    En als ik weer mijn nieuwe draai gevonden heb worden ze weer gewoon waar ze voor bedoeld waren.Spijkerbed; oppervlakkige gezelligheid, Werkwijze; voor nieuwe werkstukken en voor wat diepgang en fotoblog voor.... foto's!

    BeantwoordenVerwijderen