Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 23 maart 2018

Sentimenteel ben ik niet, misschien wel erg gevoelig?

Toen ik nog maar kort hier, op deze afdeling was, merkte mijn 'vaste begeleidster' op; Goh, wat fijn dat u zo'n leuke hobby heb!
Makkelijk te kwetsen of te beledigen, nee...dat was ik nooit.
Maar als iemand mijn dierbare beroep 'een leuke hobby' noemt?? 
Ja, m'n maag draaide even om, want ik ben ontzettend dankbaar voor deze gave!
Een leuke hobby...die heeft zij blijkbaar niet, want in je privé mensen 'verzorgen' lijkt me voor haar géén leuke hobby.

Maar dan waar dit stukje werkelijk over mag gaan;
Bloggen blijkt een geschenk, want hoe anders had ik ooit deze prachtige en bijzondere mensen ontmoet.
Misschien zou ik het niet moeten doen, maar ik doe het toch!
Angela, Lutje, Marjolijn, Elly, Gerda, Fotorantje (An), Marieke, Marius( helaas niet meer onder ons), Kagib ( Karel), Geri, Ferrara, Klaproos, enz. enz. Later maak ik deze lijst nog eens uitgebreid af.
Want JIJ staat er helaas nog niet bij. Je zit in het 'vat'....😂 
Nee, sentimenteel ben ik niet! 



3 opmerkingen:

  1. Dankbaar zijn voelt fijn. Geniet ervan, Walter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de benaming doet er niet zo toe, enkel wat het voor jou betekent
    voor mij ben je dan weer een kunstenaar
    ja Bloggen heeft mij veel bijgebracht zoals wijze woorden van wijze mensen, waardoor ik zelf zoveel jaar geleden wat anders in het leven ging staan na de 'val'
    Dus dank aan jou en Klaproos!

    BeantwoordenVerwijderen