Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 21 september 2018

Koffie-pauze voor schildpadden.




Kom dacht ik, en stak effe alles naar buiten.
Er hing nog teveel warmte van gister in mijn schild...
Laat ik weer eens een klein potje koffie zetten voor mijn bezoeker!
Een grote pot komt nou eenmaal niet op hier.


Volgens mij heb ik de hele nacht van schreeuwende kinderen gedroomd,
want daar zat Auvifauna vol mee!
Alleen de aasgieren stonden er redelijk op,
die zijn waarschijnlijk 'dol' op kinderen...
Gelukkig bleek dat ene karkas waar ze mee rondsleepten een soortgenoot te zijn.
Mijn SD-Card bleek vol te zijn na 63 foto's, weer wat geleerd!
Trouwens, de boottocht waar we mee begonnen was erg leuk en ik zat naast een zeer gewaardeerde medewerker. De waardering was wederzijds.


In Auvifauna aangekomen zat alles achter het gaas en dat fotografeert toch wat moeilijk.





Nu geen gebak bij de koffie hier, maar gewoon een aantal foto's...
Tussendoor heb ik best genoten, maar vraag niet naar waar tussendoor?
Het hoogte en tevens diepte punt was toch wel toen ik in elkaar klapte...
Vanaf toen liet ik mij van de ene naar de andere rolstoel schuiven.
Zelfs nu ben ik er nog steeds doodmoe van.
Je constant aanpassen kan doodvermoeiend zijn!


En nu een potje voor mijn bezoek!



6 opmerkingen:

  1. Hoop dat je je weer snel als vanouds voelt of vanjongs hihihi mooie fotoreportage. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaat vast wel lukken, Karel.
      Ik bleek zeer flexibel! Zonne-hug ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een dag boordevol indrukken. Mooie foto´s. Ik kan me zo helemaal voorstellen hoe het was. Drukte, gekte. Het wordt overal steeds maar drukker en lawaaiiger. Geen wonder dat je onwel werd. Je zit nu waarschijnlijk boordevol indrukken en bent ze aan het verwerken. Zit maar niet teveel in over het naar worden. Wanneer je straks weer op vrije benen bent kun je zelf doseren wat je wilt en hoe lang je iets wilt zien. En wel lekker nagenieten van alle leuke dingen en aardige mensen en ook nog de vogels...…..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Geri er waren prachtige mensen bij! Als je toch eens ziet hoe mensen positief veranderen in vrijheid!!!

      Verwijderen
  3. dat is wel heel weinig Walter, enkel ruimte voor 63 foto's op je sd kaart, vreemd
    jammer dat die mooie uitstap je teveel werd, waarschijnlijk te veel indrukken, te veel lawaai
    ik kan ook niet meer tegen veel lawaai, wou deze zomer eens de kermissfeer gaan opsnuiven hier, ojee, dat was een slecht idee, k was vlug weer weg, m'n hoofd sloeg tilt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja An, dat heb ik de laatste tijd ook wel eens...maar wat een geluk dat ik genoeg koffie had gezet! :-))))

      Verwijderen