Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 27 maart 2019

Stilte-dag.











Over de Stilte;



Stilte is heilzaam...
Maar er zijn vele soorten Stilte!

Ziek zijn en Stil worden,
stil zonder over je ziekte na te denken.
Eigenlijk juist even totaal niet!
Stil zijn, samen met je lichaam.

Geef dat maar eens de ruimte om in Stilte
aan zichzelf te werken.
Vanuit je Stilte zal je lichaam ervaren dat je het vertrouwt,
dan geef je het de ruimte aan zichzelf te werken 
en daar waar het mogelijk is, zichzelf te genezen.

Want dat lichaam...ook dat ben jezelf!

En dan ook nog regelmatig een nieuwe afbeelding?
Ben nou eenmaal een creatieve rakker...
😉


( Achteraf vermoed ik toch dat een aantal mensen dit wellicht een 'gezellig blog vonden!)
Daar heb ik nooit zo bij stil gestaan...

Grappig genoeg heb ik hierdoor een nieuw 'systeem' ontdekt,
gewoon door dit ene bericht af en toe toch aan te vullen!
Maar eens kijken tot hoever een blog dit toelaat...



Aan het eind van deze dag zal ik jullie vertellen hoe deze dag verliep!

De Stilte-dag van 27-3 verliep anders, zeg maar gerust beter!
Want vanuit een innerlijke Stilte ben je beter in staat
de dingen te doen zoals je ze graag doet!
Geen onrust die je afleidt, geen zinloos gepieker
maar gewoon doen wat je 'moet' doen.
Misschien lijkt dat allemaal zo vanzelfsprekend, toch zul je merken
dat op zo'n speciaal gekozen dag, de dingen je beter af gaan.

En zo gaat dit de wekelijkse Stilte-dag 'Nieuwe Stijl' er vanaf nu uitzien op
Spijkerbed.
🙏

6 opmerkingen:

  1. oef, wat ben ik blij met je laatste zinnen :o)
    ik ben er daar eentje van
    GENIET van je stilte-dag en tot morgen
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Lutje...en zo zal ik elke dag van jouw blog blijven genieten én opvrolijken! >@@@<

      Verwijderen
  2. ohhhhhhhhhhhhh
    xxxxxxxxx
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn te lezen Walter dat de Stite-dag voor jou in ieder
    geval super goed werkt, voor mij als lezer is deze stilte-
    dag vooral een Stilte-dag op Spijkerbed.........

    Toedelsssssss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, das begrijpelijk...stel je voor dat het voor jou ook zou moeten gelden!
      Bbbrrr, liever niet toch. En fijn dat je weer even reageert!

      Verwijderen