Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 23 mei 2019

Over gisteren, vandaag en morgen. Voltooid!



De sappigheid van de details komt natuurlijk pas bij 'meer lezen'...
😉
De Stilte-dag verliep...vrij stil!
Mijn baard heb ik maar weer een extra rood behandeling gegeven.
Ik ontving een brief van de ING.
Uurtje in het zonnetje gezeten en daarna
een veg. maaltijd gemaakt.
Vandaag ga ik dus naar de ING, vanwege....
(zie bij verder lezen)
En tracht ik iets te kopen waarvan ik hoop de het werkt.

 De rest lees je bij...
Over van alles en nog wat...
In het kort dan!



Er was een soort avondvierdaagse voor kinderen geweest.
Waarschijnlijk was er hier een soort finish
maar weten doe ik het niet.
Mijn kleinkinderen liepen niet mee...
Door een simpele reden.
Ik heb ze namelijk niet!
😖



Helaas geen tijd meer om dit bericht te voltooien.
Misschien later op de dag?
Dus voltooi ik even met;
Naar de ING moet ik om een code op te halen.
Dan kan ik int vervolg gewoon via internet kijken wat er nog opstaat.
O ja, ik heb mijn haar geknipt, na het baard kleuren!
De baard is wel oké...
Maar mijn kapsel is wat erg modern uitgevallen. 
Het ziet eruit alsof ik naast een hongerige rat heb geslapen!
😮😁
Gisteren wilde ik wat kleding-combi's klaar hangen.
Je kan merken dat ik niet afval, maar aankom!
Combi's zat..nu maar weer een poging doen!
Vandaag ga ik trachten serotonine aan te schaffen.
Deze dip moet weer nodig bestreden worden...
Het is het proberen waard.
En ik ga eens kijken of ik zo'n slijpding kan kopen om mijn teennagels mee te bewerken,
Vick's Vaporub erop smeren schijnt te helpen.
Verder kijk ik naar de verkeerde mannen op Pinterest.
Bij haar en kleding mode voor oudere mannen
was rond de vijftig oud!
Vandaar dat m'n haar knippen mislukt is.
😆
Al met al
was de Stilte-dag van gisteren
bijzonder gelaagd.
Nee, de s ben ik niet vergeten!
Dat heet; Humor.

(Vandaag maar eens een gewaagde selfie maken?)



2 opmerkingen:

  1. als je deze fto ziet, lijkt het echt geen rust dag, de drukte straalt er van af
    alleen dat eten, dat ziet er goed uit, echt iets om rustig te eten ;-)
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen